Pages

Wednesday, September 15, 2010

Thank You


terima kasih kerna sudi jadi kawan saya
terima kasih kerna sudi dengar masalah saya
terima kasih kerna sudi layan karenah saya
terima kasih kerna sudi teman malam malam saya yang bosan
terima kasih kerna sudi berborak dengan saya
terima kasih kerna sudi berkenalan dengan saya
terima kasih kerna terima saya seadanya

ucapan ini tidak cukup untuk menggambarkan 
rasa terima kasih saya untuk awak.
tetapi sekurang kurangnya
saya nak awak tahu
saya amat berterima kasih dengan awak
dan gembira berkenalan dengan awak


TERIMA KASIH

6 comments:

  1. ceh..
    tq tok ko gak ayuni..
    aku rse aku xperasan kn kli ni.?
    -chew-

    ReplyDelete
  2. nope. ko tak perasan pun =)
    most welcome

    ReplyDelete
  3. hahha..klau 3 bdk tu tgk..ontah apa yg diorg pkir kn..-chew-

    ReplyDelete
  4. ahaha. diorang tak tengok kot
    diorang tak tahu aku ada blog

    ReplyDelete
  5. bgos la..wa..bangga wei aku..

    ReplyDelete
  6. ahahaha. baguslah ko bangga.
    kiranya power jugaklah ayat ayat ak ni kan.
    sampai boleh buat ko bangga. whee~

    ReplyDelete