Pages

Thursday, October 7, 2010

Untuk You lah ni.. ;)

hey you.
you baik. you sopan santun.
you sangat menjaga adab dengan orang tua
you selalu buat i ketawa
you suka kacau i
tapi i tak kesah
sebab gangguan you itu hanya gurauan
i suka. i gembira dengan you
sikit pun tak pernah terasa hati dengan you

you selalu tengok i buat kerja
bila i buat kerja
you mesti ganggu i
dan minta i berhenti
sebab you pun tak siap lagi
kelakar!

bila i tengah khusyuk belajar
kawan i selalu bagitahu yang you tengah pandang i
i tak kesah
sebab you memang suka kacau i
kelakar juga!

waktu i makan
you suka ambil makanan i
tersedak i seketika
tapi i tak kesah pun
sebab perangai you memang suka kacau i

hey you.
you selalu ambil berat pasal i
selalu tanya kerja rumah i dah siap ke belum
selalu tanya i tengah buat apa kat rumah
tak pernah lupa untuk telefon i malam malam
walaupun sebenarnya niat you telefon untuk kacau i buat kerja rumah

you baik. baik sangat
you sopan. sopan sangat
you pandai. pandai sangat
kawan kawan i cakap, you suka i
kawan kawan you pun cakap yang sama


p/s: selamat mengulang kaji untuk exam akan datang (^_*)

3 comments:

  1. hey you.
    maaf. maaf sgt.
    sy x pat balas msj2 dr you.
    LAME GILE dah x topap.
    erm,,
    fulus problem.
    hehe.
    sori ye.
    buut dun worry,
    got time,
    got money,
    kite keep in touch lg k?
    *dorayaki*

    ReplyDelete
  2. hey..ni cam tok bdk klas ko aje..
    org yg ko cter kat aku 2 ke.?
    yg sllu pggil ko ke tmpt dia.?

    ReplyDelete
  3. ahahaha. mana tau nih?
    diam diam sudah.
    malu lah orang tau.hee

    ReplyDelete