Pages

Saturday, November 13, 2010

Manusia juga saya ni


diam tak bermaksud sombong
tak marah tak bermaksud tak kesah
senyum tak bermaksud gembira
tak melawan tak bermaksud pengecut
mengalah tak bermaksud lemah
tak menangis tak bermaksud keras hati

jadi? jangan anggap saya macam macam
saya manusia juga
manusia tiada yang sempurna kan?
kita memang tak sama
jadi jangan mengata
terima kasih


p/s: terima kasih sebab bercerita tentang saya
sekurang-kurangnya saya tahu,anda kisah tentang saya =)


5 comments:

  1. yaya..at least ko leh bg ckit respon an..

    ReplyDelete
  2. erm. ini siapa ya?
    gambar tak berapa nak clear lah. hehe

    ReplyDelete
  3. walau awk mungkin dah ada yg lain, mungkin dah benci saya, mungkin dah lupa saya, saya tidak akan pernah utk lupa baca blog awk.

    ReplyDelete
  4. takde button like ke kat blog heh?
    nak like pun susuah la. huhu

    ReplyDelete