Pages

Tuesday, November 2, 2010

Perbualan antara saya dan kawan saya

Saya: hari ni dia buat lagi. saya dah  tak tahu nak buat macam mana lagi
Dia: awak cakaplah dengan dia macam ni "kau sakit apa lak nak kacau2 aku ni". mesti gempak!
Saya: ish. saya tak berani lah cakap macam tu.
Dia: ayuni. kadang kala selalu jadi baik pun tak elok juga. awak cuba lah marah dia sesekali
Saya: saya takut nak marah orang lah. saya tak pernah marah orang pun
Dia: tu lah awak.baik sangat. tu yang dia selalu buat macam tu kat awak

Kesimpulan daripada perbualan itu,saya tak ikut pun nasihat kawan saya
Kawan, maaf. ;)



maaf ambil gambar senyap senyap
kredit takde nak mintak izin
halal ye? 
kita kan kawan (^_*)


2 comments: