Pages

Friday, December 17, 2010

Bowling akhirnya~


tengah sibuk study, tiba-tiba je abang request
"jom main bowling. lama tak main dah"
ouh dear! memang lama gila kot tak pergi main
adalah dalam 2tahun dah tak sentuh bola bowling
so kitorang pun set je.
lepas zuhur, terus jalan.
abang ajak main kat parckson.
tak kesah pun sebenarnya main kat mana-mana.
masa nak pergi ambik kasut
kebetulan abang kaunter tuh good looking pulak.
apa lagi!
kakak dengan adik tak habis habis cakap pasal dia.
adui. tapi tak sempat pulak nak snap gambar abang tuh :)

 pengumuman. saya guna bola 8 je okey. :)

p/s: sekali lagi abang request nak tengok wayang. abang! set je ;)

4 comments:

  1. 2 la..igt an ayuni ni bek2 aje..hahaha..mamat

    ReplyDelete
  2. tak pahamlah apa yang jadi masalahnya?
    tak normal ke kalau suka tengok sesorang yang cantik?
    manusia memang suka benda yang cantik

    ReplyDelete
  3. hahaha..mean2 jela yuni..jgn serius k...mamat..

    ReplyDelete