Pages

Tuesday, January 25, 2011

Ketawa lah Lagi dan Lagi


kakak punya post pasal hari gelak sedunia
saya pun nak post pasal hari gelak sedunia jugak. ahah!
tak tahu apa yang tak kenanya harini
macam biasa
dah 2 hari duduk sebelah iqlima sebenarnya pun
almaklum semua tahu iqlima jenis yang macam mana
buat lawak. dan lawak. dan lawak
kalau dia sorang je buat lawak
tak jadi masalah besar pun sebenarnya
tapi kalau dah dua orang makhluk tuhan tu dah mencelah
alamat perut boleh terburai-burai dek ketawa terkekeh-kekeh
apa taknya. yang sorang cakap sikit. yang sorang lagi menyambung
bila dah menyambung tuh, memang ayat yang keluar dari mulut tu 
dah tak tentu hala lah tujuan menyebutnya
merepek. merapu. meraban. 
semuanya ada lah.
yang tak kelakar pun jadi kelakar
fitri. akmal. sama je budak dua orang tuh
cukuplah hari ini
tak sanggup lagi nak ketawa lagi
naya je perut ni hah dek ketawa banyak-banyak
ilmu pun banyak melayang
kan fitri kan. yelah. nak buat jadual pun dah lupa. Malaysia pun terlupa nak masukkan jugak.
tulah. ketawa lah lagi. ketawa banyak-banyak.


p/s: seronok duduk sebelah iqlima. tapi dia tak bagi lagi duduk sebelah dia. 
alasan? asyik tergelak bila duduk sebelah-sebelah. wuu~


1 comment:

  1. ahahahaha...mmg lawak... :-D
    -LimaHumaira-

    ReplyDelete