Pages

Saturday, January 15, 2011

Tak Suka Macam Ni


S.A.Y.A. T.A.K. S.U.K.A

terjadi lagi
aku terlibat lagi dalam hal-hal remeh ni
kenapa mesti?
kenapa tidak?
aku cuba untuk berubah
cuba untuk menjadi tabah
juga cuba untuk menjadi lebih keras
tetapi kenapa mesti ini tetap terjadi?
kenapa ini masih berlaku lagi padaku
aku tak mahu perkara ini menganggu impianku
impian untuk memperoleh kejayaan
aku cuba untuk mengelak
tetapi gagal
syukur
kawan-kawanku hadir
dan sentiasa di sisiku
sentiasa berada di belakangku
sedia untuk membantu
hanya satu yang kuharapkan
cukuplah sekali aku jadi begini
sungguh!
bukan ini rintangan yang aku mahu
bukan ini

 untuk perempuan itu
tolonglah sedar dari mimpi
fikirkan semula status anda
janganlah hampakan orang yang menyayangi anda
hanya kekecewaan yang akan dirasai oleh orang yang menyayangi anda
jika anda masih terus-terusan bersikap begini
saya tidak mahu masuk campur atau ambil tahu
tetapi kadang-kala
saya terasa seperti saya turut terheret sama dalam perkara ini
saya tak nak. sungguh tak nak.
tolonglah. hentikan
saya tak mampu untuk tidak menyukai anda
jauh lagi berasa cemburu pada anda
jika anda betul-betul mahukan apa yang anda kejarkan sekarang
tinggalkanlah dengan baik, orang yang anda sayang itu
dan beranilah untuk menjelaskan perkara yang sebenar
tetapi
jika anda rapat dan mesra dengan DIA
untuk menjadikan DIA sebagai peneman sunyi anda
dan mempermainkan perasaan DIA
saya takut
saya akan membenci anda



p/s: DIA. terpaksa dirahsiakan namanya


nora. ima. hanna. thank you sayang


2 comments:

  1. like it yeahh <3
    wee~wee~ :D
    from -lima humaira-

    ReplyDelete