Pages

Friday, February 4, 2011

Boy yang Kejam



hey boy!
pandai kamu kan
kamu dah buat dia sayang awak
kamu cakap macam macam yang sweet
kamu buat dia rasa macam dia sorang je yang kamu sayang
tapi rupa-rupanya
kamu masih sayang ex kamu
kenapa kamu tak pernah berterus terang dari dulu
kenapa baru sekarang kamu bagi tahu
itu pun bila kamu diminta jujur oleh dia
K.E.N.A.P.A?  K.E.N.A.P.A?
senang je kamu kan
kamu cakap boleh tak kamu nak sayang dua dua
hei kamu! use your brain lah sikit
dalam dunia  ni, gurl mana yang nak diri dia diduakan kasihnya
kamu sikit pun tak berpikir bila kamu cakap
cuba fikirkan perasaan dia

finelah! kalau kamu still sayangkan ex awak
why not you leave her
and go to your ex again
maybe your ex needs you more than her 
ex kamu pun mesti tak suka bila kamu sayang orang lain
than same goes to her


if you can't leave your ex
please leave her
if you can't forget your ex
please forget her
if you still love your ex
than please stop love her

tak salahkan kalau saya cakap awak 
K.E.J.A.M


p/s: SHAMS's boys are all the same. pity. lame


2 comments:

  1. thanks. i'm one of sham's boy.

    ReplyDelete
  2. most welcome. hope that you're not one of them.
    it's pathetic..

    ReplyDelete