Pages

Thursday, February 3, 2011

Hari yang Menyakitkan dan Terharu


semalam ialah hari yang sangat menyakitkan 
apa yang mampu dilakukan?
hanya tidur, baring dan tidur
kenapa?
jeng. jeng. jeng.

dan mungkin Tuhan nak menyembuhkan sedikit kesakitan
dan mungkin juga Dia mahu meringankan sedikit beban
seramai 5 orang kawan tersayang bertanya khabar !!
ajaib! sebab 3 orang daripada mereka dah lama tak contact
macam tahu-tahu je kehadiran mereka amat diperlukan semalam

1st person - 2.33 p.m
memberi salam dan bertanya khabar

2nd person - 8.33 p.m
bertanya khabar dan meminta maaf sebab lama tak contact

3rd - 9.03 p.m
mengajak tengok wayang (sememangnya teringin nak tengok wayang dengan dia)

4th person - 10.09 p.m
dia call dan tanya tengah buat apa. tapi tak lama pun
(suprise! sebab dia tak pernah pun call kalau bukan waktu persekolahan)


5th person - 10.48 p.m
memberitahu ada gurl yang sama rupa dengan saya and suprise sebab budak tu tak pakai tudung
(terkejut dapat msg ni sebab dia dah lama xcontact, tiba2 text waktu tengah sakit)


malangnya. saya tak mampu nak membalas text atau menjawab panggilan kamu
ketidaklaratan saya semalam menghalang saya berbuat begitu
it's okay. dah okey dah harini. malam nanti saya balas :)



p/s: thanx Allah for give them in  my life



2 comments:

  1. mnx maaf..nmpknya ssh kita nk berkomunikasi..bek kita jd kwn biasa je..

    ReplyDelete