Pages

Thursday, March 24, 2011


kau nak apa sebenarnya
apa intention kau
macam macam kau buat kat aku
apa niat kau
apa sebenarnya rancangan yang kau dah buat untuk aku
kau nak tengok aku kecewa
nak tengok aku hampa
nak tengok aku menangis
nak tengok aku lemah
yang mana satu niat kau
atau kau nak tengok aku 
menjadi sama seperti perempuan lain

aku tahu niat kau
berbaik-baik dengan aku
kau layan aku macam-macam
kau buat aku fikir yang kau baik
kau tunjukkan yang kau ni baik
kau buat aku jadi lain dari diri aku yang sebenar
kau buat aku jadi tak fokus pada impian aku

dan sekarang
kau berubah
mungkin kau jadi diri kau yang sebenar
kenapa jadi macam ni
apa yang aku dah buat
sampai kau buat macam ni

tolonglah!
tolong jangan ganggu aku lagi
kalau niat kau tak baik
kalau niat kau nak merosakkan aku
nak menjatuhkan maruah aku
nak menghancurkan impian aku
aku tak pernah marah dengan seeorang sampai tahap ni
tapi kau betul betul buat aku marah
kau mempergunakan aku
dan itu yang paling aku geram pasal kau

aku belum bersedia untuk memaafkan kau
kalau betul niat kau jahat


p/s: kalau tak suka. diam diam je.




No comments:

Post a Comment