Pages

Wednesday, March 30, 2011

Mesra. Lesbian? Is it necessary?


Lokasi: SHAMS
Situasi:

1. berpeluk-peluk dengan kawan
2. berlaga pipi dengan kawan
3. bergambar sambil berpelukan
4. berjalan sambil berpegangan tangan
5. duduk rapat-rapat
6. main peluk-peluk
Pandangan orang ramai:
"Wah. Rapatnya diorang. Bestnya dapat kawan macam tu. Macam adik-beradik. Suka bila kawan buat macam tu"


Lokasi: Current place (perlu dirahsiakan)
Situasi:

1. berpeluk-peluk dengan kawan
2. berlaga pipi dengan kawan
3. bergambar sambil berpelukan
4. berjalan sambil berpegangan tangan
5. duduk rapat-rapat
6. main peluk-peluk

Pandangan orang ramai:
" Eee.. Diorang tu macam ada apa-apa je. Rapat-rapat macamtu mesti ada apa-apa. Sah sah lesbian ni. Eee."


See? Can you see the different? Sangat tak adil kan? 
Susah rasanya berada dalam situasi yang macam ni.
Serba tak boleh bila kita dengan kawan
Nak buat apa-apa, kena pandang sekeliling dulu
Itulah fenomena yang perlu kita ikut apabila berada di tempat yang berbeza
Manusia berbeza. Suasana berbeza. Cara berbeza


p/s: kadang kadang rasa sedih. dengan kawan kot. pun tak boleh.

2 comments:

  1. setiap manusia ni memang ade pelbagai pandangan.
    ade negatif n positif. :)

    ReplyDelete
  2. yup. kadang kadang rasa terbeban dengan benda ni semua.
    tapi kena get used lah :)

    ReplyDelete