Pages

Saturday, April 16, 2011

Dear Anonymous

dear anonymous
I don't know why kamu asyik komen ... untuk post2 saya
kamu tak ada benda nak komen ke?
takut saya kenal kamu?
ke takut saya marah kamu?
tak lah
kalau nak komen, komen lah betul2
saya tak marah pun lah
kan kawan kawan saya dah marah
hahaha


p/s: saya dah happy. mood saya dah baik. tak marah punya :)



6 comments:

  1. ...
    tak berniat nak buat anda marah

    ReplyDelete
  2. then please stop doing this stupid act
    i just don't get what's your point

    ReplyDelete
  3. entahlah. itulah yang dia cakap.
    tapi aku tak percaya.
    ni mesti ada orang menyamar ni.
    nak pasang jerat kat aku

    ReplyDelete
  4. ANONYMOUS...awak lelaki ke perempuan...? kenapa awk x bg tau nma setiap kali komen?
    -LimaHumaira-

    ReplyDelete
  5. haha. dah tahu dah. dah taulah jantina dia. hee

    ReplyDelete