Pages

Friday, April 15, 2011

Girl

Gurl
kenapa jadi macam ni?
kenapa buat kami macam ni?
apa salah kami?
sampai hati kamu cakap benda yang tak betul pasal kami
kamu fitnah kami
kami sedih
saya kecewa
saya tak sangka
kamu yang saya lindung selama ni
yang saya bela kamu dari apa apa kesalahan
rupa-rupanya kamu juga yang menfitnah saya
I just don't understand
where did you get the story of us?
apa bukti yang kami begitu?
now mungkin dah tak boleh nak buat apa-apa
nothing can be change
dah terlambat


p/s: hidup di sini makin terseksa :(



5 comments:

  1. ohh my dear...no need too think about their anymore...prg muke talam n saje nk cri lobang pergaduhan sme larh dgn setan..thatz mean dye mcm setan larh jgk...aper pown ko sabar jer kayy...skunk mulut jahat neyh aim aq n ima jer...kte slesai care neyh dgn cre baik nnty...spye kte dpt hapus bukti yg ta der sape pown benci sesiape...bia si mulut jahat too yg malu sndri...ape pown sabar tao..dont cry anymore...engat hana aq n ima sntiase ader utk ko...n now smileee...:)hehe

    ReplyDelete
  2. thanx sayang. thanx banyak banyak.
    hanya Tuhan saje yang tahu betapa untungnya aku ada kawan kawan macam korang.
    thanx again

    ReplyDelete
  3. ur most welkem my dear....tgk org meyhhh...huahahaha....too gunenye kwn...dont sad2 oo kay...chilll..:)

    ReplyDelete
  4. okey nora. no more tears. heee :)

    anonymous: ??

    ReplyDelete