Pages

Wednesday, April 13, 2011


kenapa?
kenapa?
kenapa?
kenapa susah sangat kau nak sedar hah
kenapa susah sangat kau nak perasan
kau tak nampak lagi ke
tak cukup lagi ke klu yang aku dah bagi
tak cukup?
ke tak nampak?
aku dah tak tahu nak buat macam mana lagi
aku tak tahu nak buat apa suapaya kau nampak dengan terang
nak tunggu aku sendiri cakap dengan kau?
nak aku sendiri terus terang dengan kau?
memang tak akan
aku ulang
memang tak akan


aku tunggu
lama jugak aku tunggu
aku tunggu biar kau nampak
biar kau sedar
tapi hampa
dan sekarang
dia dah maju lagi dari aku
dia dah berani. dia dah menghampiri
dia dah dua langkah dari aku
dan mungkin dia akan berjaya
dia akan akan katakannya pada kau
akan dikatakan

aku takut
aku takut dia akan katakan pada kau
dan kau pun terima
aku takut

aku kecewa
sumpah kecewa
tapi tak apalah
aku redha
aku memang tak layak
kau memang tak akan nampak
kalau kau nampak pun
takkan jadi apa apa
sebab dia lebih mendahului


p/s: semoga berjaya u
untunglah kan, senang cari pengganti :)



3 comments:

  1. Indahnya RASA bila disakiti...Namun,ketahuilah,ia semua datang dari Allah...Maka,Bersabarlah dalam Menghadapi Ujian dariNya... :-D
    -LimaHumaira-

    ReplyDelete
  2. indah. indah sangat. huhuhu
    aku pun tak faham kenapa ini yang aku dapat
    aku tahu ini takdir.
    tak apa. aku redha :)

    ReplyDelete