Pages

Monday, April 4, 2011

Tak ada Tajuk





Saya tak akan gunakan wajah saya sebagai tiket untuk bermain dengan ramai wanita
Bagaimana mereka boleh bercinta dengan dua wanita dalam masa yang sama?
Saya bangga melihat ibu bapa saya masih bahagia bersama sehingga sekarang
Saya seorang yang percayakan cinta sejati


merangkap ungkapan Robert Pattinson
seorang yang sangat kacak lagi menawan
punya pendirian yang sukar dicari dalam kalangan lelaki zaman sekarang
sah! pendirian itu yang sangat saya kagumi
bukan pada rupa. bukan pada gaya
tapi lebih pada hati



3 comments:

  1. ahaaaa
    baru now jumpe ur blog
    giler kuno jee sebab ta perasan before this -_-

    ReplyDelete
  2. tau tuh. memang sia sia je aku follow blog ko selama ni. hahaha

    ReplyDelete
  3. heh seb baek aku ingat name blog ko ade dorayaki
    tu yg aku jumpe blik blog nie
    HAHA

    ReplyDelete