Pages

Wednesday, April 13, 2011

Tuhan. Pedihnya.

saya sayang dia
saya suka dia
apa perlu saya buat?
dia tak punya rasa macam saya

saya sayang dia 
saya suka dia
apa perlu saya buat?
dia tak mengerti perasan saya

saya sayang dia
saya suka dia
apa perlu saya buat?
orang lain lebih baik untuk dia

saya sayang dia
saya suka dia
apa perlu saya buat?
hanya saya yang merasakannya
Tuhan
tolonglah saya
saya tak mampu berterusan begini
lama lagi masa perlu saya menghadapinya
berapa lama lagi perlu saya berdiam diri?
berapa lama lagi saya mampu menahan pandangan?
berapa lama lagi saya mampu menahan perasaan?
berapa lama lagi saya perlu berpura-pura?
Tuhan
tolonglah saya




p/s: hati masih kuat. mental masih kuat. sabar :)



3 comments:

  1. hermm~ sabar la byk2...kalo ade jodoh x kemana...suatu hari nnti pasti dia akan sedar tentang perasaan ko terhadap dia...dan munkin juga dia dah perasan, tapi dia tolak itu semua ketepi untuk sementara waktu, sbb dia megutamakn ape yg perlu...mana tau selpas habis STPM nnti, dia mendekati ko dgn lebih rapat berbanding sekrang...doa kan yg terbaik untuk diri sendiri dan diri dia juga...kuat kan hati...anggap ini sbg satu cabaran...
    -LimaHumaira-

    ReplyDelete
  2. aku cuba. aku sedang mencuba ima.
    thanx sebab bagi aku semangat.
    hana. nora. ain semuanya
    aku memang perlukan kawan2 waktu2 macam ni
    aku hargai korang semua. ly~

    ReplyDelete