Pages

Saturday, May 28, 2011

Macam mana nak tahu Gurl suka anda?



1. dia pandang anda, bila anda pandang, dia pandang tempat lain dengan pantasnya
kalau gurl tu sukakan anda, dia akan sentiasa nak pandang anda. bagi dia, tengok muka anda sekali memang tak cukup. tapi kalau nak pandang direct, malu babe. so dia akan pandang senyap-senyap. si bila anda terpandangkan dia,anda akan perasan dia tengah pandang anda tapi cepat2 mengalihkan pandangan. sebab dia taknak anda perasan

2. bersikap dingin dengan anda seorang sahaja
mungkin tak semua gurl macam ni, tapi sesetengahnya begini. gurl memang suka buat sesuatu yang membolehkan lelaki yang dia suka,pandang dia. so dia akan buat apa yang orang lain tak buat. contohnya,bersikap dingin. gurl tak akan layan anda sebagaimana dia layan orang lain. dia cakap2 dengan kawan lelaki lain,tapi bukan dengan anda. dia gelak2 dengan lelaki lain, tapi bukan dengan anda. dia senyum2 dengan lelaki lain,tapi bukan dengan anda.

3. timbul gosip dia dengan anda
memang lumrah gurl suka berkongsi cerita dengan kawan2 dia. tambah2 lagi bab hati dan perasaan ni. dia akan luahkan kat kawan dia, siapa lelaki yang dia suka. so terang2 lah yang dia dah buat risiko dia sendiri. kawan2 dia akan mula mengenakan-ngenakan anda dengan dia. mulalah kawan2 dia memanggil nama anda bila dia dan kawan2 dia berjalan di sebelah anda

4. asyik nak marah anda sahaja
gurl memang sukakan perhatian. dia suka kalau lelaki yang dia suka,concern kan dia. caranya, dia akan suka marah2 anda. buat itu marah. buat ini marah. semuanya serba tak betul. so anda tak boleh nak marah dia balik. sebab itu tandanya dia nak tunjukkan yang dia sukakan anda, cuma sebab dia nak cover perasaan tu, dia pun berkelakuan begitu. dengan cara itu, anda akan mula perasan kelainan prengai dia yang lain daripada kawan perempuan anda

5. dia menjeling pada anda bila anda berbual dengan perempuan lain
gurl memang kuat cemburu. hal2 kecik pun dia mudah cemburu. gurl memang tak suka bila tengok lelaki yang dia suka berbual dan bergelak ketawa dengan perempuan lain. dia mula rasa cemburu. dia takut anda suka pada perempuan lain itu. so bila anda terpandang dia, dia akan perasan yang dia menjeling pada anda. bagi anda,anda tak jumpa sebab apa dia menjeling pada anda kan? itu adalah kerana dia cemburu dengan anda






5 comments:

  1. huhuhu i pernah rasa mcm gini ,
    i pun buat sebijik mcm apa yg Yuni Yuno post ni hahah yelah kan nak buat cam na buatkan , dah lelaki yg i suka tu tak perasan yg i suka kan dia ,tp skng i dah ok i dah boleh lupa kan dia hoooreeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    ReplyDelete
  2. hehe. nama pun gurl. mestilah sama kan :)
    kadang2 boys perasan,kadang2 tak.
    nasib masing2 lah. hee

    ReplyDelete
  3. sape la yg awk suke 2 yuni yuno....
    hmm....

    ReplyDelete